The Verdeja-Bellemans Adventures!!

Tuesday, May 06, 2008

The Father-Daughter Ball



Not enough words to say... Just look at the pictures. Lía went to her first big gala ball in her life. It is called "The Father-Daughter Ball" and no moms are allowed, just dads (me) and daughters (Lía).

Her mom had a lot to do with it, though. They went together shopping for her first gala dress, shoes and purse and Nana took her to the hair dresser. She had beautiful nails too. Also, it was An who took all the pictures. So, it's not all about painting. She's becoming a great photographer as well.

During the ball Lía and I won a trophy for the Best couple dancing La Macarena, surprised?

Lía had the time of her life!!! And me too!!!

4 Comments:

  • Wao!!! increible, ¿que ganaron la macarena? !No lo puedo creer!. El que esté tan linda Lía no me sorprende para nada, con su belleza natural y el equipo detrás, cualquier ropa que le pongan es una verdadera estrella. Rodol, te ves de lo más cómico con tu corbatín rojo. Felicidades Lía y Papi, y Mami y Nana y Yil que de seguro le tiró un par de piropos también! qué linda experiencia.
    besitos
    tia Rosa

    By Blogger tia Rosa, at 8:18 AM  

  • UAO!! HERMOSÍSIMA MI AHIJADA! Toda una estrella en su primer baile! Felicidades por ese premio de baile...y ánimo para los cientos y cientos de bailes por venir!

    Dios me la bendiga!!

    Tía Madrina Perla

    By Anonymous Anonymous, at 10:55 PM  

  • Bueeeno señores...una estrellita en perspectiva...aquí hay una abuela chocha. Que lindo vestido y me imagino cuanto se divirtieron. Felicitaciones a todo el equipo Verdeja-Bellemans .Muchos cariños de la Abuela Ena

    By Anonymous Anonymous, at 7:28 PM  

  • Rodolfo, te felicito y te admiro...tienes una familia maravillosa!

    Pedrito (Calasanz 1985)

    By Blogger Pedro Genaro, at 1:17 AM  

Post a Comment

<< Home