The Verdeja-Bellemans Adventures!!

Friday, June 04, 2004

My Birthday Party!!!




ENGLISH:
Hey everybody!!! We just came from my birthday party. God we had fun!!!! All my friends from school came and although it was hot, we enjoyed every single minute. If you want to see the rest of the pictures, click here to see the whole album. Dady had to carry the bag of presents, it was too heavy for me. I felt like a princess today (and every day too).
Kisses,
Lía.

ESPAÑOL:
Hola todoooooss!! Acabamos de llegar de celebrar mi FIESTA DE CUMPLEAÑOS. Gozamos un mundo! Vinieron to todos mis amiguitos(as) de la escuela y aunque hacía un calor del cará, la pasamos de maravillas. Si quieren ver el resto de las fotos hagan click aquí para ver el album completo. Papi tuvo que cargar la funda de los regalos porque pesaba mucho. En fin, me sentí como toda una princesa hoy (igual que todos los días).
Besitos,
Lía

PORTUGUÊS:
E aí turma da Escola Internacional!!!
Hoje comemoramos o meu aniversário e fiquei com muita saudades de não ter tido todos vocês aqui no meu lado. Vieram todos os amigos da minha International School aquí e curtimos cada minuto. Se quer ver o resto das photos clique aquí para vê-las. O meu pai teve de carregar a sacola com os presentes, eu nem podia pegá-la. Em fim, hoje me senti como uma princesa (igual que todo dia).
Beijos,
Lía.
 Posted by Hello

0 Comments:

Post a Comment

<< Home